فوتبال جهان – سرمربی تیم فوتبال یوونتوس سرانجام به وعده خود برای استراحت دادن به ستاره پرتغالی این تیم عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) بانوی پیر مقابل آتالانتا در هفته هجدهم سری A ایتالیا، اعلام کرد که برای این بازی کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد.

رونالدو از تابستان امسال که از رئال مادرید به یووه ملحق شد تا الان در تمامی بازی‌های بیانکونری در سری A به عنوان بازیکن ترکیب اصلی به میدان رفته بود.

آلگری چندی پیش اعلام کرده بود که به منظور جلوگیری از وارد آمدن فشار به رونالدو و حفظ انرژی او برای مقاطع پایانی فصل قصد دارد در برخی از بازی‌ها به ستاره سابق رئال مادرید استراحت بدهد و بعد از گذشت ۱۷ هفته سرانجام تصمیم به این کار گرفته است.

آلگری گفت: رونالدو برای بازی مقابل آتالانتا روی نیمکت خواهد نشست و بازی را در کنار من تماشا خواهد کرد. من از کارهایی که کریستیانو تا الان برای ما انجام داده است بسیار راضی هستم، مثل سایر بازیکنانم. با نگاه به آمار او در این فصل می‌بینم این بهترین شروع او در یک تیم از نظر گلزنی و تعداد بازی‌ها بوده است.

آلگری ادامه داد: من اما امیدوارم که او این روند خوب را در ماه مارس هم حفظ کند. با آغاز مرحله حذفی و سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان برای ما خیلی مهم است که رونالدو را در شرایط عالی و آماده در اختیار داشته باشیم.او در آنجا هم باید همانطور که در سال‌های اخیر نشان داده، تأثیرگذار باشد.

در این فصل سری A رونالدو در مجموع یک هزار و ۵۲۰ دقیقه برای یوونتوس بازی کرده و ۱۱ گل زده است. تنها پیاتک مهاجم جنوا با ۱۳ گل، آمار بهتری از نظر گلزنی در این فصل سری A دارد. البته رونالدو ۵ پاس گل هم داده است.

رونالدو منهای ۱۰ دقیقه آخر بازی تیمش مقابل فیورنتینا، در سایر بازی‌های یووه به طول کامل در میدان بوده و بیشترین دقایق بازی برای یووه را بعد از لئوناردو بونوچی (۱۳۵۰ دقیقه)، شزنی (۱۲۶۰ دقیقه)، متویدی (۱۲۱۳ دقیقه) و پیانیچ (۱۲۱۲ دقیقه) دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.