تبریز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: شایسته این پیروزی بودیم و امروز خیلی خوب کار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: واقعا جلوی ۷۰ هزار نفر هوادار بازی کردن خیلی سخت است ولی ما امروز خیلی خوب کار کردیم.

وی سپس با بیان اینکه فولاد بازیکنان خوبی دارد، گفت: در روزهای گذشته تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده بودیم و امروز نتیجه این آنالیز را دیدیم.

قطبی همچنین با بیان اینکه تراکتور تیمی است که اگر فضا داشته باشد می‌ تواند نتیجه خوبی بگیرد، ادامه داد: بازیکنان ما می ‌خواستند خودشان را نشان دهند و ذهن شان باز است.

وی همچنین ابراز داشت: امروز در نیمه اول توانستیم خوب کار کنیم و گل بزنیم و به تراکتور نیز فضا ندادیم، ما توانستیم موقعیت ‌های خوب را بسازیم و در حمله با سرعت اضافه شویم.

وی سپس با اشاره به حضور ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بازی هیجان خاصی داشت و این اولین تجربه‌ ام در فولاد بود و برای نخستین بار در این ورزشگاه حضور داشتم.

قطبی سپس اظهار داشت: امروز یکی از بهترین خاطره‌ های من بود چراکه هواداران تراکتورسازی با این شور و انگیزه در ورزشگاه حاضر شده بودند و تیمشان را تشویق می کردند.

ادامه دارد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )