چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هفته آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی چلسی از پیش صعود کرده آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی، تیم فوتبال چلسی در زمین ویدئوتون به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و پس از ۵ پیروزی با تساوی به عنوان سرگروه گروه دوازدهم به کارش در این مرحله خاتمه داد.

ویلیان در دقیقه ۳۰ و ژیرو در دقیقه ۷۵ برای چلسی و امپادو (بازیکن حریف) در دقیقه ۳۲ و نگو در دقیقه ۵۶ برای ویدئوتون گل زدند. در دیگر بازی گروه، باته بوریسوف در خانه پائوک به برتری ۳ بریک رسید. در این گروه پس از چلسی ۱۶ امتیازی، ویدئوتون ۷ امتیازی به دور بعد رسید.

در گروه هفتم، ویارئال ۲ بر صفر اسپارتاک مسکو را برد و راپیدوین یک بر صفر از سد گلاسکو رنجرز گذشت. ویارئال و راپیدوین ۱۰ امتیازی به دور بعد رسیدند.

در گروه هشتم، آپولون در خانه ۳ بریک به المپیک مارسی باخت و اینتراخت فرانکفورت ۲ بریک در خانه لاتزیو به برتری رسید. در جدول اینتراخت ۱۸ امتیازی و لاتزیو ۹ امتیازی جواز صعود گرفتند.

در گروه نهم، مالمو یک بر صفر بشیکتاش را برد و خنک در زمین خودش با ۴ گل از سد سارسپبروگ گذشت.خنک ۱۱ و مالموی ۹ امتیازی به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

در گروه دهم، سویا ۳ بر صفر از سد کراسنودار گذشت و اخیسار و استاندار لیژ به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول، سویا و کراسنودار با ۱۲ امتیاز به دور بعد رسیدند.

در گروه یازدهم هم رن ۲ بر صفر آستانا را برد و باومیت یک بر صفر در زمین دیناموکیف به برتری رسید. در جدول، دینامو با ۱۱ و رن با ۹ امتیاز جشن صعود برپا کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.