شهریاری : موفقیت های فوتبال ساحلی هرگز وابسته به شخص نبوده است رییس کمیته فوتبال ساحلی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون تاکید کرد : بالارفتن سطح توقع عمومی از تیم ملی فوتبال ساحلی نگران کننده شده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، پریا شهریاری در ابتدا درباره صعود تیم ملی ایران به رده دوم رنکینگ جهانی فوتبال ساحلی گفت : از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و باید به این نکته توجه کرد که تعداد مسابقات و تورنمنت های مهم برگزار شده در آسیا بسیار کمتر از اروپا است . با این وجود ، قرار گرفتن در رده دوم جهان نشان دهنده آن است که در تمامی رویدادها موفق بودیم و امتیازات زیادی به دست آورده ایم. در واقع با وجود تعداد مسابقات کمتر ، تیم قدرتمندی مانند پرتغال در اروپا را پشت سر گذاشتیم. از نظرم این افتخار بسیار بزرگی برای کشورمان است.

شهریاری افزود : موفقیت های فوتبال ساحلی حاصل کار گروهی است، در واقع یک برنامه ریزی بلند مدت برای فوتبال ساحلی داشتیم که خوشبختانه این برنامه‌ریزی با تلاش تمامی دست اندرکاران جامعه فوتبال ساحلی شامل باشگاه ها ، مربیان ،بازیکنان و استعدادیاب های کمیته فوتبال ساحلی و نگاه و حمایت ویژه رییس و دبیرکل فدراسیون بدست آمده و باعث شده در این جایگاه قرار بگیریم.

معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون با اشاره به اینکه در کسب موفقیت ها هرگز فرد محور نبوده ایم ، گفت : تیم ملی فوتبال ساحلی به جایگاهی رسیده است که فرد محور نباشد و یک گروه موفق کنارهم ، باعث این نتیجه بوده است.

وی ادامه داد : اتفاق بزرگ دیگری که در حوزه فوتبال ساحلی رخ داده ، جوانگرایی است که پس از سال ها در تیم ملی صورت گرفته و بازیکنان خوبی از دل لیگ به اردوهای متعدد تیم (ب) دعوت شدند و توانستند عملکرد چشم گیری در تیم ملی بزرگسالان داشته باشند که حاصل اجرای برنامه استعدادیابی کمیته فوتبال ساحلی بوده است. 

شهریاری در پایان گفت : اینکه هشت سال درخشان و پر دستاورد را سپری کرده ایم ، بر کسی پوشیده نیست. اما همین موضوع باعث شده تا سطح توقع عمومی و حتی کارشناسان رشته فوتبال ساحلی از تیم ملی بسیار بالا برود که ازنظرم این موضوع نگران کننده شده است. باید واقع بین باشیم و فراموش نکنیم که حفظ موفقیت ، همیشگی نیست . ما تلاش کرده ایم تا حد ممکن روند موفقیت را ادامه بدهیم اما اینکه از ملی پوشان کشورمان در تمامی رویدادها توقع کسب قهرمانی را داشته باشیم ، تصوری غیر واقع و دور از حرفه ای گری است. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.