کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پرسپولیس تهران گفت: مقابل پیکان شایسته پیروزی بودیم و بازی هجومی که از خود به نمایش گذاشتیم به یک برد حساس دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند از دو تیم به نمایش گذاشته شد. البته ما در نیمه اول کمی دچار ناهماهنگی بودیم و همین تعلل ما باعث شد تا در دقایق پایانی نیمه اول، گل دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: با صحبت هایی که برانکو در نیمه دوم انجام داد وبا تلاش زیادی که بازیکنان از خود به خرج دادند توانستیم در نیمه دوم، یک بازی سراسر هجومی را به نمایش بگذاریم و دیدید که در فاصله ۱۰ دقیقه به دو گل خوب دست پیدا کرده و ۳ امتیاز را از آن خود کردیم. امیدواریم بتوانیم مقابل تراکتورسازی هم امتیازات لازم را کسب و خود را دوباره به صدر جدول نزدیک کنیم.

شجاع خلیل زاده در خصوص قضاوت داور این دیدار هم گفت: عملکرد داور بد نبود اما در بعضی جاها اعتقاد دارم دچار اشتباه شد و سوت های بی موردی زد اما در مجموع قضاوت او جای اعتراض زیادی نداشت.

وی در خصوص توپی که پیکانی ها مدعی بودند به گل تبدیل شده است، ادامه داد: توپ از خط دروازه نگذشت چون هم ما و هم داور به صحنه نزدیک بود و مطمئنا اگر توپ از خط دروازه گذشته بود داور بی درنگ آن را گل اعلام می کرد.

مدافع پرسپولیس تهران در خصوص عملکرد برانکو گفت: کار برانکو قابل تقدیر و ستودنی است. او در سفر بود اما وقتی با او تماس گرفتند و گفتند که بازی داریم خود را با سرعت به تهران رساند و با سخت ترین شرایط، تیم را روانه این دیدار کرد و خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پایان و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه هم گفت: هواداران پرسپولیس در هر شرایطی تیمشان را تنها نمی گذارند و تیمشان راحمایت می کنند. امروز صحنه زیبایی خلق کردند و حتی زمانی که از پیکان گل دریافت کردیم دست از حمایت و تشویق خود برنداشتند و اعتقاد دارم همین موضوع باعث شد تا ما روحیه مضاعف گرفته و در نیمه دوم با حمایت آنها به پیروزی برسیم و از آنان می خواهم که در دیدار با تراکتورسازی هم ما را تنها نگذاشته و از تیمشان حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.