کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محمد سلطانی‌مهر، بازیکن تیم امید ایران گفت: من هم از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم بیشتر به تیم امید کمک کنند و بازی‌های دوستانه برای این در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ محمد سلطانی‌مهر در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم امید ایران اظهار داشت: سه روز بود که ویزای کرانچار به مشکل خورده بود و نتوانست به ایران سفر کند. خدا را شکر او به ایران آمد و لژیونرها هم به تمرین اضافه شدند و شرایط بهتر شده است. ما قرار است به عمان سفر کنیم تا یک بازی خوب با تیم المپیک این کشور داشته باشیم و امیدواریم با برنامه خوبی که برای تیم در نظر گرفته می‌شود بعد از ۴۴ سال به المپیک صعود و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم امید و اینکه کادرفنی این تیم اعتقاد دارد تمرین کردن بدون برگزاری بازی فایده‌ای ندارد، گفت: صددرصد همین‌طور است. همان‌طور که می‌دانید یکی از مسائل مهم بازی‌های دوستانه است. من هم از فدراسیون فوتبال می‌خواهم بیشتر به تیم امید کمک کند و بازی‌های دوستانه برای این در نظر بگیرند تا بتوانیم دل مردم را با رفتن به المپیک شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال امید در خصوص امکانات این تیم و مقایسه آن با تیم ملی بزرگسالان گفت: امکانات ما بهتر شده، اما یکی از مشکلات ما زمین تمرینی است. ان‌شاءالله در آینده بتوانیم در زمین بهتری تمرین کنیم. همین امروز محمد مسلمی‌پور به خاطر چمن بد زمین مصدوم شد و باید MRI بگیرد. مهمترین مشکل ما زمین تمرین است و ان‌شاءالله این موضوع هم برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.