فوتبال جهان - کیلیان امباپه، ستاره ۱۹ ساله پاری‌سن‌ژرمن معتقد است این باشگاه فرانسوی برای قهرمانی در اروپا هنوز کار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که از سال ۲۰۱۱ پس از روی کار آمدن مالکان قطری‌اش روند رو به رشدی را در پی گرفته و در ۶ فصل اخیر لوشامپیونه، پنج عنوان قهرمانی را از آن خود کرده، در لیگ قهرمانان هنوز نتوانسته خود را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد. مدیران این باشگاه با جذب بازیکنانی همچون نیمار و امباپه همچنان رویای قهرمانی در اروپا را دارند، اما ستاره جوان PSG معتقد است پاری‌سن‌ژرمن هنوز به جایگاه لازم برای قهرمانی در اروپا نرسیده است.

امباپه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از زمانی که مالکان جدید آمده‌اند، دست از پیشرفت برنداشته و ما بازیکنان هم پیش از فکر کردن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید در کنار باشگاه تکامل پیدا کنیم و این آخرین گام در این فرایندی است که باشگاه در پیش گرفته است. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به این گام‌ها بسیار هوشیار است، اگر هر کسی نقش خود را ایفا کند، رویای باشگاه در قهرمانی در اروپا تحقق خواهد یافت. با توجه به پنانسیلی که داریم، البته که قهرمانی در لیگ قهرمانان در مقاطعی هدف ما خواهد بود.

وی در خصوص رابطه‌اش با هم‌تیمی برزیلی‌اش که هر دو در تابستان ۲۰۱۷ به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شدند، اظهار داشت: من و نیمار ارتباط‌مان با هم را از زمانی آغاز کردیم که او به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته بود و می‌دانست که من هم در حال ملحق شدن به PSG هستم. نیمار از من پرسید که "چه زمانی و چطور به پاری‌سن‌ژرمن خواهی آمد؟". برقراری ارتباط بین من و نیمار همیشه آسان نبود چون هر دوی ما در ابتدا خوب انگلیسی صحبت نمی‌کردیم و نیمار هم اصلاً فرانسی بلد نبود. حالا اما می‌توانیم با هم صحبت کنیم و با برقراری ارتباط، رابطه‌ها طبیعی‌تر و بهتر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.