فوتبال جهان - مارکو آسنسیو، هافبک جوان رئال مادرید معتقد است برخی هم‌تیمی‌هایش باید مسئولیت‌پذیرتر از وی باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو آسنسیو به مانند رئال مادرید شروع خوبی در فصل جاری لالیگا نداشته، هر چند با روی کار آمدن سانتیاگو سولاری که شب گذشته (سه‌شنبه) رسماً تا سال ۲۰۲۱ در این تیم ماندنی شد، اوضاع آنها اکنون با کسب چند پبروزی متوالی سر و سامان یافته و در حالی در رده ششم جدول هستند که اختلاف‌شان با صدرنشین کنونی لالیگا و رقیب دیرینه خود، یعنی بارسلونا تنها چهار امتیاز است.

آسنسیوی ۲۲ ساله که سومین فصل حضورش در رئال مادرید را سپری می‌کند و پیش از این برخی بر این باور بودند که او می‌‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند، در تازه‌ترین اظهارنظرش در پاسخ به انتقاداتی که به وی می‌شود، گفت: من وضعیت رئال مادرید را بحرانی نمی‌بینم. همچنین فکر نمی‌کنم که مسئولیت تیم به دوش من باشد، تیم بازیکنانی دارد که بسیار باتجربه‌تر هستند، سابقه سال‌ها بازی دارند، جایگاه بهتری نسبت به من دارند و آنها هستند که باید تیم را رهبری کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به احتمال جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری اظهار داشت: زمانی که سرمربی جدید - لوپتگی - آمد، فرصت بازی پیدا کردم، اما اکنون - با روی کار آمدن سولاری - کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنم. به هر حال در پایان فصل اوضاع را مورد بررسی قرار خواهم داد.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها که این فصل در ۱۷ بازی از رقابت‌های مختلف تنها ۲ گل به ثمر رسانده، در تشریح وضعیت این فصل خودش خاطرنشان کرد: وقتی اوضاع خوب پیش می‌رود، همه می‌گویند که تو بهترینی اما همین که شرایط‌تان بد می‌شود به یکباره از دید آنها بدترین بازیکن می‌شوید.

آسنسیو ادامه داد: برخی انتقادات منصفانه و منطقی است، اما همه ما می‌دانیم که روزنامه‌نگاران اینجا چطور کار می‌کنند. نمی‌خواهم همه - روزنامه‌نگاران - را جمع بزنم، اما هدف برخی از آنها از این انتقادات فقط تخریب کردن است. من به این انتقادات توجهی ندارم و روی کارهای خودم تمرکز خواهم کرد. انتقادات تأثیری روی من نخواهد گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.