کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال کاشیما آنتلرز گفت: هواداران پرسپولیس با شیپورهایی که داشتند، صدای وحشتناکی ایجاد ایجاد کردند و این مسئله کار ما را سخت کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرجینیو بازیکن برزیلی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز پس از قهرمانی این تیم ژاپنی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با برتری در بازی رفت پا به بازی امشب گذاشتیم و موفق شدیم این بازی را آنطور که می‌خواستیم، مدیریت کنیم و به نتیجه لازم برسیم. مهمترین مسئله این بود که عنوان قهرمانی را به ارمغان آوردیم.

وی درباره جو این بازی گفت: جو خیلی خوبی در ورزشگاه بود. اینکه می‌دیدیم هواداران اینگونه از تیم خود حمایت می‌کنند، خیلی جالب بود، ولی بازی در زمین ۱۱ به ۱۱ بود و در نهایت این ما بودیم که پیروز شدیم.

مهاجم برزیلی کاشیما در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این چنین جوی را تجربه کرده بود، عنوان کرد: جو خیلی خوبی در ورزشگاه بود. هر زمان که صاحب توپ می‌شدیم، هواداران با شیپورهایی که داشتند، صدای وحشتناکی ایجاد می‌کردند که باعث می‌شد نتوانیم صدای یکدیگر را در زمین بشنویم و همین مسئله کمی کار ما را سخت کرده بود. در مجموع این نوع جو برای فوتبال چیز خیلی خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.