بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حضور تیم‌هایی همچون پارس جم در لیگ برتر ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پیکان اظهار داشت: طی چند سالی که پیکان به لیگ برتر صعود کرده توانستیم شایستگی‌های تیمی خود را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه تیم پیکان در راستای اهداف ترسیم‌شده بازی می‌کند، اضافه کرد: در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و امیدواریم در بازی‌های پیش رو نیز عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه از بازی‌کردن در شهر جم خوشحال هستیم، خاطرنشان کرد: امسال شاهد وضعیت بهتری نسبت به سال قبل در جم هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکن مصدوم نداریم و مگنو باتیستا در این بازی محروم است، افزود: یکی از بارازش‌ترین مسائل در فوتبال ما این است که فوتبال به شهرهای مختلف رفته است و حضور پارس جم در لیگ برتر برای این استان بسیار ارزشمند است.

جلالی با بیان اینکه حضور پارس جم فرصت خوبی برای لذت بردن مردم از فوتبال را فراهم کرده است، ادامه داد: حفظ یک تیم در لیگ برتر بسیار سخت است و هر سال سخت‌تر می‌شود و تیم باید مورد حمایت قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در مقابل همه تیم‌ها با احترام بازی‌ می‌کنیم و سعی می‌کنیم که فوتبال خودمان را ارائه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.