ملی پوش فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان از هدف تاریخ سازی خود و هم تیمی‌هایش گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران با هدایت کتایون خسرویار موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کند.

مرضیه فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از صعود از مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی بود. از سال گذشته تمرینات خود را با هدف حضوری پر قدرت در مسابقات آغاز کردیم. تیم بسیار هماهنگ شده بود. دیدارهای لائوس و میانمار (همگروهای ایران) را بارها تماشا و مورد آنالیز قرار دادیم.

ملی پوش فوتبال دختران در ادامه بیان کرد: در نخستین دیدار خود به مصاف لائوس رفتیم و موفق شدیم با بستن حریف به طور کامل ،کنترل بازی را در اختیار بگیریم. پس از شکست ۴ بر یک لائوس باید به مصاف میانمار می‌رفتیم.

فیضی درباره دیدار با میزبان گفت: میانمار ۴ بر ۳ نتیجه را مقابل لائوس واگذار کرده بود و برای کسب پیروزی مقابل ما قرار می‌گرفت. بازی با میانمار سخت بود چرا که از شرایط میزبانی بهره می‌برد و تماشاگران بسیاری برای حمایت از آنها آمده بودند. تقریبا همه چیز از جمله داوری به نفع میزبان بود. در دیدار مقابل میانمار از جان و دل مایه گذاشتیم.

وی افزود: متاسفانه موقعیت‌های بسیاری در مقابل میانمار از دست دادیم. ضربه پنالتی به تیرک اصابت کرد و در برگشت منجر به گل شد و دیگر نتوانستیم گل را جبران کنیم. اما با توجه به تفاضل گل بهتر به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم.

مرضیه فیضی درباره مرحله بعد رقابت‌های قهرمانی آسیایی گفت: برای نخستین بار تیم زیر ۱۹ سال بانوان از مرحله مقدماتی مسابقات صعود کرد، آذرماه اردوها آغاز می‌شود و تیم می‌تواند به هماهنگی بیش‌تردست پیدا کند. می‌خواهیم تاریخ سازی کنیم. برای مرحله بعد رقابت‌ها امکانات بهتری در اختیار خواهیم داشت و می‌خواهیم بهتر باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.