پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شفر این تیم تنهاست گفت: کمیته فنی همانند شمشیر دولبه ای می ماند که هم می تواند مفید باشد و هم عملا کارایی نداشته باشد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نقش کمیته فنی در عملکرد استقلال گفت: به نظرم کمیته فنی می تواند نقش بسیار مثبتی برای استقلال داشته باشد. بزرگان خوبی در این کمیته هستند و همه از تجربیات بالایی برخوردارند و می توانند در شرایط بحرانی به شفر کمک کنند. البته به شرط اینکه شفر اعتقادی به کمیته فنی داشته باشد و با اعضای این کمیته هماهنگ باشد.

وی در پایان گفت: کمیته فنی مثل شمشیر دولبه می ماند، هم می تواند تاثیرگذار باشد و هم می تواند کارایی برای استقلال نداشته باشد اما امیدوارم این کمیته در تمامی مسائل فنی استقلال نقش پررنگی داشته باشد و تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال بوجود بیاورد.

ورمزیار در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان هم گفت: به پرسپولیس، هواداران و بازیکنانش تبریک می گویم. آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند و کار بزرگی انجام دادند. حالا باید به مصاف کاشیما از ژاپن بروند که دیدار بسیار سختی خواهند داشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برانکو توانست با نفراتی که در اختیار دارد عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد و امیدوارم این تیم بتواند به عنوان نماینده ایران به جام قهرمانی دست پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.