بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد : از نظرم تاثیر اردوهای بین المللی چندین برابر اردوی داخلی است. 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، محمد مرادی در ابتدا گفت : در اردوی بسیار مفید در کشور پرتغال حضور داریم و ازنظرم با برگزاری این اردو به شرایط جسمانی و هماهنگی تاکتیکی کامل خواهیم رسید. 

وی‌ ادامه داد : سه بازی دوستانه نیز با باشگاه های پرتغال خواهیم‌ داشت که مقدمه سازی خوبی برای حضور در جام بین قاره ای بشمار می رود و بطور کلی کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد.

مرادی درخصوص تاثیر اردوی‌های تدارکاتی بین المللی روی بازیکنان جوان گفت : مسئله مهم برای ما جوان ها ، بدست آوردن تجربه بازی مقابل بازیکنان خارجی و تمرین در شرایط جوی و ماسه متفاوت است که این اردو به ما کمک می کند تا به این دستاورد برسیم. به همین دلیل از نظرم تاثیر اردوهای بین المللی چندین برابر اردوی داخلی است. 

وی در پایان درباره شرایط خود و مصدومیتی که برایش پیش آمده ، تصریح کرد : به دلیل حضور در مسابقات لیگ‌ و‌ اردوهای تیم ملی به اوج آمادگی رسیدم ، اما متاسفانه در اولین روز از اردویمان در کشور پرتغال از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شدم. البته تا سه الی چهار روز آینده به شرایط تمرینی باز می گردم و در مسابقات جام بین قاره ای با پیراهن تیم ملی کشورم با همه وجود خواهم جنگید. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.