هفتمین مرحله از اردوى استعدادیابى زیر ۱۴ سال منطقه ٨ کشور از ٢٥ تا ۲۸ مهر با حضور ۲۵ بازیکن از استان های شمال غرب در مرزداران تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال صادق پورحسین مربی اردوهای این منطقه معتقد است طرح استعدادیابی مناطق ۹ گانه کشور 

در صورت تداوم می تواند آینده فوتبال ایران را تضمین کند.

وی در خصوص روند برگزاری ۷ مرحله طرح استعدادیابی اظهار داشت:ما تا به امروز نزدیک به ۳۵ بازیکن را در این طرح تحت پوشش استعدادیابان منطقه قرار داده ایم ودر این اردو درس های مصوب کمیته جوانان که در دوره دانش افزایی مربیان منطقه تدریس شده ارایه می گردد. همچنین در هر مرحله مسایل و موضوعات فرهنگی و اخلاقی در قالب کلاس های تئوری ‌و عملی وپیکر سنجی بازیکنان به صورت اردویی در کمپ مرزداران ارایه می گردد. 

پورحسین در ادامه گفت:این طرح می تواند در آینده در صورت تداوم ده سال فوتبال ما را در رده باشگاهی و ملی تضمین نماید و باعث توسعه فوتبال پایه کشور شود. با توجه به اینکه آموزش این بازیکنان بر مبنای یک سیستم اصولی می باشد میزان پیشرفت آنها در هر ماه  رصد شده و در قالب فرم امتیاز بندی ارایه میگردد که پیشرفت چشمگیری در آن مشاهده میشود.

مربی منطقه ۸ طرح استعدادیابی اضافه کرد:همکاری اولیا واقعا فراتر از حد انتظارات بوده و تعامل  دو طرفه ای بین کادر فنی و والدین جهت تبادل اطلاعات وجود دارد که جای خوشحالی است. 

پورحسین در پایان گفت: با توجه به همکاری باشگاهها و در راس آن هیات فوتبال استان و حمایت های آنان ، این طرح خوشبختانه به صورت عالی برگزارشده چون بر این باور هستیم که سرمایه های آتی فوتبال استان و منطقه از قالب و دل این طرح بیرون می آیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.