فوتبال جهان - سرخیو راموس می‌گوید نتیجه گرفتن تیم ملی اسپانیا در بازی بعدی در لیگ ملت‌‌های اروپا برای او و هم‌تیمی‌هایش اهمیت دیگری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اسپانیا فردا شب (دوشنبه) در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، در گروه چهارم از دسته اول این رقابت‌ها، از ساعت ۲۲:۱۵ در شهر سویا میزبان انگلیس است، دیداری که برای کاپیتان ماتادورها اهمیت ویژه‌ای دارد.

اسپانیا ماه گذشته در بازی رفت خود مقابل انگلیس، در ورزشگاه ومبلی این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و الان با ۶ امتیاز از دو بازی در صدر جدول قرار دارد. با این حال برای سرخیو راموس کسب پیروزی از بازی فردا شب حائز اهمیت است.

او گفت: من بازی‌های زیادی مقابل باشگاه‌ها انگلیس و تیم ملی این کشور انجام داده‌ام و همیشه متوجه وجود تفاوت میان این بازی‌ها و سایر شده‌ام. زمانی که شما مقابل مخترعان فوتبال بازی می‌کنید، بر اهمیت نتیجه‌ای که می‌گیرید اضافه می‌شود و شما می‌توانید این موضوع را در نظر گرفتن سطح بازیکنانی که در زمین بازی هستند متوجه شوید.

برتری اسپانیا در خانه انگلیس در شب اهدای کفش طلا به کین + عکس

راموس افزود: بازی کردن مقابل انگلیس و شکست دادن این تیم اتفاق بزرگی در سراسر دنیا محسوب می‌شود و فوتبالیست‌ها همیشه ارزش چنین موفقیتی را می‌دانند. من انتظار یک بازی زیبا اما سخت را مقابل انگلیس دارم. هری کین از آن مهاجم‌هایی است که متوقف کردن‌شان آسان نیست. او در بازی رفت در ورزشگاه ومبلی زحمت مدافعان ما را زیاد کرد. انگلیس بازیکنان جوان را فراخوانده است که خطرناک و سریع هستند و من آینده‌ای روشن را برای تیم آنها متصور هستم. با این حال رؤیای اسپانیا بازی در فینال این تورنمنت جدید است. تا آن لحظه ما نباید دست از تلاش برداریم و حق نداریم مقابل انگلیس امتیاز از دست بدهیم. هدف ما این است که سومین بازی متوالی‌‌مان را هم بدون دادن موقعیت‌های گلزنی فراوان به حریف ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.