کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی هفته نهم هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی خواهد بود.

محمد دایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت سایپا و تقابل با استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات با نظم خاصی جلو می‌رود. فقط ما چند مصدوم داریم که تعدادی از آنها به این بازی نمی‌رسند و البته برخی دیگر هم در تلاش هستند تا خودشان را به بازی برسانند. مطمئناً اگر هم بازیکنی نرسد، قطعاً جایگزین‌های خوبی در تیم داریم و سعی می‌کنیم در بهترین شرایط به مصاف استقلال برویم.

وی در خصوص اینکه نظرش در مورد استقلال چیست تاکید کرد: استقلال تیم خوبی است و روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند. بازی هفته نهم هم برای ما سخت است و هم برای استقلال و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. با این حال ما هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم. سایپا در هفته‌های آینده چند بازی سخت دارد و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

مربی با اشاره به اینکه برادرش برای دادن برخی توضیحات( مربوط به کمک به زلزله‌زده‌ها) به آگاهی احضار شده بود تصریح کرد: من نمی‌توانم نظر خاصی در این مورد داشته باشم. علی این کار را برای دل خودش انجام داد و پیش‌قدم شد تا به هم وطن‌هایش کمک کند. او برای کارهایش سر کسی منت نمی‌گذارد و قصد داشت که به مردم خدمت کند. در بحث کمک به زلزله‌زده‌ها برخی سنگ‌اندازی کردند و البته همه چیز باید طبق روال قانونی‌اش جلو برود. در این ماجرا علی سعی کرد وظایف انسانی‌اش را انجام بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.