فوتبال جهان - توماس توخل، پاری‌سن‌ژرمن را تیمی متشکل از بازیکنان خاص توصیف کرد که جشنواره گل آن مقابل لیون برای او تعجب‌آور نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه) در هفته نهم لوشامپیونه فرانسه لیون را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی را به ۸ امتیاز افزایش داد.

در شب مهیجی که PSG‌ در پارک دو پرنس برای هوادارانش ساخت، کیلیان امباپه در نیمه دوم، در عرض ۱۳ دقیقه ۴ گل زد تا نهمین برد متوالی این تیم در لوشامپیونه رقم بخورد و رکوردی جدیدی در این لیگ به ثبت برسد. گل اول بازی هم در نیمه اول توسط نیمار به ثبت رسید، زمانی که دو تیم ۱۰ نفره شده بودند.

توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، که تیمش در تمام رقابت‌های این فصل تنها یک باخت داشته است، درباره پیروزی تیمش مقابل لیونل به کانال پلاس گفت: همه چیز فوق‌العاده و حیرت‌آور است. در نیمه اول بازی واقعاً‌ سخت بود، یک بازی دیوانه کننده و بسیار سخت برای ما چون لیون واقعاً با کیفیت و اعتماد به نفس بازی می‌کرد اما ذهنیت و کیفیت فوق‌العاده بازیکنان ما، شبی باورنکردنی را برای‌مان ساخت. با این حال من از عملکرد تیمم غافلگیر نشده‌ام. می‌دانم که بازیکنانم توانایی انجام کارهای خاصی را دارند. این پیروزی برای ما مانند یک هدیه بود، یک هدیه خارق‌العاده.

جدول رده‌بندی لوشامپیونهپاری‌سن‌ژرمن می‌توانست با گل‌های بیشتری بازی را ببرد چرا که امباپه به تنهایی سه فرصت مسلم گلزنی را در موقعیت تک به تک از دست داد و آنتونی لوپس هم یک بار توپ را به تیرک زد.

توخل ادامه داد: نکته مثبت بازی ما این بود که بازیکنان‌مان متحد ماندند و با تمام توان‌شان کار کردند. همه آنها برای یکدیگر تلاش می‌کردند و عملکردشان هنگام دفاع هم خوب بود. شاید در نیمه اول خوب نبود اما به تدریج اعتماد به نفس‌مان بیشتر و بیشتر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.