خبرهای درز کرده از استقلال نشان می دهد سرپرست آبی ها آخر هفته سختی را در مسجد سلیمان داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اصغر حاجیلوسرپرست استقلال از روزی که به این تیم آمده تا در مقام سرپرست حاشیه ها را کم کند، بر حاشیه های تیم هم افزوده است. به طوری که هنوز چند ماه نگذشته ، آبی ها اصلاناراحت نمی شوند اگر سرپرستی تیم به فرد دیگری واگذار شود.

حاجیلو که که پیشتر در تیم ملی امید با اشتباهیبزرگ باعث محرومیت تیم منصوریان از مقدماتی المپیک شد ، این بار در استقلال بااشتباه در تعویض جنجالی به پا کرد و بازی السد در آزادی که به کابوس ختم شد،جنجالاتفاقات بدش از اشتباه او استارت خورد.

طوری که شفر تمرکزش را از دست داد. او این باربا مصاحبه ای عجیب و غریب علیه ال حاجی گرو ، بازیکن خارجی این تیم ، عملا اینبازیکن را از اینی که بوده نابود تر کرده و مربیان و مدیران تیم را هم پیشهواداران متهم کرده است.

جنجال در مسجد سلیمان

حرف های حاجیلو به نوشته روزنامه فرهیختگان ،باعث دعوایی آخر هفته ای در مسجد سلیمان میان شفر و این پیشکسوت شده است.

البته شفر بلافاصله بعد از ان مصاحبه رادیوییانتقاداتش را به مدیران باشگاه هم منتقل کرده بود و خود فتحی هم از این مصاحبه بهشدت عصبانی بوده است. اینکه چطور مسئولان تیم گل به خودی می زنند.

حاجیلو اگرچه بعد از فریادهای شفر در مسجدسلیمان مثل حسین حسینی قهر بوده است اما همچنان در سمتش باقی مانده و استعفایینداده شاید به این دلیل که می داند اولین حرفش از استعفا به منزله جدایی اش از تیماست!

وقتی گزینه ای نیست!

حالا استقلالی ها مشکل شان این است که یکی نمیخواهند شخصیت حاجیلو تخریب شود و او هم برود بیرون مثل حسن روشن شروع کند بهانتقاد از تیم و دیگری اینکه گزینه مناسبی هم ندارند که بتواند تیم شان را در مقامسرپرست جمع کند. پستی که گزینه هایی مثل میرشاد ماجدی هم آن را نپذیرفتند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.