فوتبال جهان - باشگاه لیورپول اعلام کرد نابی کیتا دچار مشکل قلبی نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست یک بر صفر تیم فوتبال لیورپول در بازی چهارشنبه شب خود مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا، خبری اعلام شد مبنی بر اینکه بازیکن هجومی این تیم نابی کیتا پس از تعویض اجباری‌اش در دقایق ابتدایی بازی، به دلیل مشکل قلبی در بیمارستانی در شهر ناپل مورد معاینه قرار گرفته است.

کیتا در دقیقه ۱۹ دیداری که با شکست یک بر صفر تیمش خاتمه یافت، به دلیل نگرانی تیم پزشکی لیورپول میدان را ترک کرد و پس از آن برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش کردند که این هافبک به دلیل مشکلاتی قلبی به بیمارستان انتقال داده شده است.

باشگاه لیورپول در رد این اخبار بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: کیتا به تیم پزشکی یک ناراحتی از ناحیه کمر را اعلام کرد.

در همین حال یک منبع نزدیک به باشگاه لیورپول نیز به سایت ESPN گفت: وضعیت کیتا خوب استو الان خیلی زود است که بگوییم آیا او بازی یکشنبه هفته آینده در آنفیلد مقابل منچسترسیتی را از دست می‌دهد یا نه.

برتری پرگل بارسا در لندن/ شکست دیرهنگام لیورپول در خانه ناپولی لیورپولی‌ها چهارشنبه شب در ناپل ماند به این امید که صبح روز بعد بتواند کیتا را به خودش به انگلیس برگرداند اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن ۲۳ ساله عصر آن روز با یک جت شخصی به مرسی‌ساید برگشت.

در همین حال پزشک بیمارستانی که کیتا روز چهارشنبه در آن مورد معاینه قرار گرفت، اعلام کرد که معاینات صورت گرفته روی کمر او بوده است. او مشکل قلبی نداشت. از او MRI و سی‌تی اسکن گرفته شد تا احتمال آسیب وارد شدن به ستون فقراتش بررسی شود. این آزمایش‌ها و معاینات ربطی به مسائل قلبی عروقی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.