کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید قصدی برای بازگشت به فوتسال ندارد و حضورش در سالن بازی دو تیم لیگ برتری برای تجدید خاطره بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شمسایی درباره حضورش در سالن بازی تیم های مقاومت البرز و سوهان قم و شائبه مذاکره اش با تیم سوهان گفت: مدت زیادی بود که فوتسال را حتی از تلویزیون تماشا نکرده بودم. برای زیارت به قم رفته بودم و خواستم با تیم قم هم تجدید خاطره کنم چرا که بسیاری از بازیکنانش شاگرد خودم بوده اند. اصلا بحث حضورم روی نیمکت این تیم مطرح نبوده و با این وضعیت قصدی برای بازگشت به فوتسال ندارم.

وی افزود: در حال حاضر استراحت می کنم و به کارهای شخصی می پردازم. وضعیت اقتصادی در فوتسال خراب است و به این رشته رسیدگی نمی شود. واقعیت فوتسال ما همین است که می بینیم. با شرایط موجود، شاهد سیر نزولی در فوتسال هستیم. بسیاری از تیم ها از نظر فنی و اقتصادی سرحال نیستند و این یک زنگ خطر برای فوتسال است. ممکن است راحت جایگاهمان را در فوتسال دنیا از دست بدهیم.

مربی پیشین تیم تاسیسات دریایی با اشاره به کوچ تعدادی از بازیکنان به کشورهای خارجی از جمله چین، گفت: واقعا جایگاه چین در فوتسال جهان کجاست؟ بازیکنان ما مجبورند به خاطر مسائل مالی راهی این کشورها شوند و انتقادی به آنها وارد نیست. این واقعا درد است و هیچکس هم به آن رسیدگی نمی کند. بازیکنان در فوتسال ایران به خاطر مشکلات مالی دلسرد هستند و فوتسال با ادامه این شرایط به ناکجاآباد می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.