کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رایزنی‌های خود را برای دریافت ارز مورد نیاز این باشگاه جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، میزان مطالبات کادر فنی پرسپولیس تبدیل به یکی از دغدغه های بزرگ مدیرعامل باشگاه شده است.

حمیدرضا گرشاسبی که به دلیل نوسانات ارزی اخیر نتوانسته است به تعهدات خود در قابل سرمربی تیمش عمل کند رایزنی های گسترده ای را آغاز کرده تا مطالبات خارجی های این تیم را تا پایان مهرماه پرداخت کند.

از قرار معلوم طلب کادر فنی پرسپولیس با توجه به افزایش قیمت دلار نسبت به سال گذشته بسیار زیاد شده است و مدیرعامل سرخپوشان قصد دارد بخش قابل توجهی از این مبلغ را پیش از بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر پرداخت کند.

پیش از این برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه خود با خبرنگار مهر (اینجا بخوانید) اعلام کرده بود برای تحمل مشکلات مالی باشگاه نمی داند چقدر صبور خواهد بود. گرشاسبی نیز به برانکو قول داده است بدهی به کادر فنی سرخپوشان را به زودی حل خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ اول آبان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.