فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتقاد از توهین‌ها و فحاشی‌های هواداران این تیم به بازیکنان گفت: آنها در این چند سال پشت هیچ کدام از مربیان نایستادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد پورغلامی، سرمربی ملوان در خصوص تساوی برابر استقلال جنوب در هفته ششم لیگ دسته اول گفت: در نیمه اول موقعیت‌های آنچنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و ما تقریبا مسلط بر بازی بودیم اما در نیمه دوم بازی جذاب‌تر شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند.

وی در خصوص رفتارهای ناشایست هواداران ملوان که به بازیکنان این تیم فحاشی و توهین کردند عنوان کرد: روز گذشته که ماشاالله ۵ لیدر هم در کنار هواداران به تهران آمده بودند. بچه‌های ما برای بازی کردن استرس دارند و تک تک آنها این موضوع را به من گفته‌اند. الان مگر هفته سی‌ام است که همه ما مدعی هستیم و چنین شرایطی ایجاد شده است؟ فوتبال همین است و ما داریم زحمت می‌کشیم، تیم ما باید جا بیفتد تا کارهایمان را انجام دهیم، من نمی‌دانم این اعتراض‌ها برای چیست؟

پورغلامی افزود: چند بازیکن ما بعد از بازی گریه کردند و می‌گفتند گناه ما چیست که سرباز تیم هستیم و باید خانواده‌هایمان فحش بخوردند. من سالیان سال در انزلی فوتبال بازی کردم و مربیگری کردم و این رفتارها قابل توجیه نیست. این اتفاقات برایم خیلی عجیب است، آنها واقعا دنبال چه چیزی هستند؟ این هواداران پشت هیچ کدام از مربیان نمی‌مانند و از هیچ مربی‌ای حمایت نمی‌کنند. بالاخره آنها باید پشت یک مربی بمانند. حمید استیلی بد است، فیروز کریمی بد است، نادر دست نشان بد است، فرهاد پورغلامی هم بد است؛ اینطور که نمی‌شود.

سرمربی ملوان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم باید همه پشت هم باشیم، شما ببینید تیم‌های مثل سپیدرود یا نفت مسجدسلیمان چگونه به لیگ برتر صعود کردند. بازی بیرون از خانه را مساوی کردیم، آیا مشکلی پیش آمده است؟ اگر فوتبال زیبا می‌خواهید این موضوع زمان بر است. در این فوتبال همه کارشناس هستند غیر از ما. من واقعا از رفتارهای تماشاگران متعجب شدم. زمانی که بازی می‌کردیم بارها شکست خوردیم اما هواداران یک «تو» به ما نمی‌گفتند.

پورغلامی در پایان گفت:‌ بازیکن ما به من گفته که می‌ترسم در زمین توپ بگیرم به همین دلیل پنهان می‌شوم چون می‌ترسم توپ را لو بدهم و به من فحش بدهند. میلاد کمندانی بعد از بازی زار زار در رختکن گریه می‌کرد و ما باید این بازیکنان را تشویق کنیم. اگر مشکل من هستم می‌روم، من ۵ سال نبودم و هر روز در اینستاگرام و تلگرام به من پیغام می‌دادند که برگردم. هواداران ملوان را طور دیگری می‌شناختم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.