سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تمارض سروش رفیعی به مصدومیت را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایلی استان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و شرایط تیمش را تشریح کرد.

سرمربی رومانیایی تیم فولاد خوزستان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، سروش رفیعی و احمدرضا جلالی مصدوم هستند. ایوب والی هم هفته گذشته مصدوم شد.

در مورد اینکه سروش رفیعی تمارض می‌کند یا نه گفت: این مسئله حقیقت ندارد. او واقعاً مصدوم است و تمرینات میدانی خود را از دو سه روز قبل آغاز کرده و هفته آینده از او استفاده خواهیم کرد، البته به شرط آن‌که شرایط بدنی او اجازه بدهد، چون مدتی است که تمرین نکرده و امیدواریم بتواند به زودی به ترکیب اصلی اضافه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش رفیعی پیش از شروع فصل با تیم پرسپولیس قرارداد امضا کرد و به طور موقت به تیم فولاد خوزستان رفت. قرار است رفیعی در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد.

استان در مورد شرایط بد فولاد در لیگ برتر هم گفت: من به زمان نیاز دارم تا خیلی چیزها را در تیم تغییر بدهیم. منظورم این است که باید تغییراتی در اهداف و استراتژی‌ها ایجاد شود و تیم با این اهداف کادر فنی جدید هماهنگ شود. باید زیاد کار کنیم و در انضباط کاری و تیمی بیشتر تلاش کنیم. مطمئنم بازیکنان وظایف خطیر خود را درک کرده‌اند. ان‌شاءالله شاهد پیشرفت در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.