تیم فوتبال استقلال تهران در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب السد قطر شد تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی آسیا باز بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران شب گذشته و در حالی که دقایقی از بازی مقابل السد را با ده نفر دنبال می‌کردند، در نهایت به تساوی ۲-۲ رسیدند تا باتوجه به شکست سنگین خانگی در بازی رفت، از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مهم ترین رویداد باشگاهی در فوتبال آسیا باز بمانند.

در این دیدار زیبا و پر برخورد، روح الله باقری بازیکنی که از لیگ یک به استقلال پیوست زننده اولین گل آبی پوشان بود. این گل هم اولین گل استقلال در این میدان و هم نخستین گل روح الله باقری با پیراهن این تیم بود.

باقری که در ابتدای فصل در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت ارائه گر بازی های خوبی بود اما باتوجه به عملکرد خوبش در ادامه راه به دلایلی نامعلوم از ترکیب آبی ها دور شد.

در دیدار مقابل السد شفر بار دیگر این فرصت را به باقری داد تا در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد و باقری در کنار عملکرد خوبی که ارائه داد، زننده نخستین گل تیمش هم بود تا اولین گل باقری برای استقلال یک گل آسیایی باشد. هرچند که این گل در آخرین حضور آسیایی آبی پوشان در این فصل بود.

آبی پوشان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند اما به دلیل شکست سنگین خانگی در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک در مجموع بازی را با حساب ۵ بر ۳ به حریف قدرتمند شان واگذار کردند و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.