فوتبال جهان – مالک باشگاه ناپولی از مائوریتزیو ساری، سرمربی فعلی تیم فوتبال چلسی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داستان اختلافات میان اورلیو دلونتیس، مالک باشگاه ناپولی سرمربی سابق این تیم مائوریتزیو ساری، کسی که الان هدایت چلسی را برعهده دارد، ظاهراً به این زودی‌ها تمام شدنی نیست.

درگیری این دو از اواسط تابستان و زمانی آغاز شد که ساری در اعلام برنامه‌اش برای تمدید قرارداد خود تعلل کرد و به تبع آن دلورنتیس، آنچلوتی را به عنوان جانشین او استخدام کرد. این ماجرا با خودداری دلورنتیس از فسخ قرارداد ساری برای پیوستن به چلسی ادامه پیدا کرد و در نهایت او رضایت داد، هرچند از آن روز زخم زبان‌هایش به ساری ادامه داشته و هر بار به نحوی تلاش کرده که شخصیت او را زیر سؤال ببرد.

دلورنتیس در اظهارنظری جدید در جمع خبرنگاران به ساری حمله و او را سرمربی محکوم به اخراج توصیف کرد. این در شرایطی است که چلسی تحت هدایت ساری فصل جدید لیگ برتر را با ۵ پیروزی متوالی آغاز کرده است.

دلورنتیس گفت: من همیشه به تیم نزدیک هستم چون من آنچلوتی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌ام و در قبال کارهایی که او انجام می‌دهد مسئول همانطور که در مود ساری بودم. این بار اما بیشتر احساس آرامش می‌کنم. ساری دارد کارش را خیلی خوب انجام می‌دهم اما او در زندگی‌اش متحمل شکست‌های زیادی شده است و همیشه هم اخراج می‌شد.

مالک باشگاه ناپولی افزود: آدمی که در روابط انسانی‌اش لجاجت و سرسختی به خرج دهد چنین شرایط را تجربه می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.