سید جلال حسینی می گوید:«بازی الدحیل دو نیمه نبود ؛۴ نیمه بود. ما دو نیمه اول دو بازی را بد بودیم ولی در نیمه های برگشت خیلی خوب بودیم.دست طرفداران تیم در نکند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سید جلال حسینیکاپیتان پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه ۹۰ دوشنبه شب بود. او از بازی شروع کرد و ازهواداران تیم شان تشکر کرد:«من فکر می کنم در بازی چون ساعتش تغییر کرده بود ،مردم نتوانسته بودند ورزشگاه را پر کنند. دست شان درد نکند ، خیلی زحمت کشیدند. وقتیتیم گل خورد استادیوم ساکت شد. من خیلی ترسیدم وقتی خاموش بودند. ولی تماشاگرانتیم سنگ تمام گذاشتند. این تماشاگران تاثیر می کذارند. ما ۴ روز قبل هم بازی سختیداشتیم جلوی نساجی. ولی امروز توانستیم بازی را برگردیم. این برگشت ما خیلی کارسخت اما شیرینی بود.»

او سپس از مشکلات تیمش برای بازی با السد گفت:«مابرای بازی برگشت سه تا محروم داریم ، شجاع ، محمد و کمال دو اخطاره شدند. ما همینطور بازیکن نداریم. البته خیلی یار جوان داریم. ولی در این جو مثل بازی امروز ،جوان اگر بودند ، خیلی سخت می شود.الان شما تیم السد را ببینید چقدر بازیکن خارجیدارد. ما با این تیم ها قرار است بازی کنیم. کار خیلی سخت است. هم امکانات بیشتریدارند و هم تیم خوبی هستند. »

او از اتفاقات تلخی گفت که حاصلش دست خالی اینروزهای برانکو است:«ما یک سال است بازیکن نگرفتیم و ۴ تا از بهترین بازیکنان تیممان را از دست دادیم. شما نگاه کنید برانکو در این تیم ماند و قراردادش را تمدیدکرد.»

بخش مهم حرف های سید جلال اما جایی بود که گفتبا مدیران بی کفایت برخورد شود. یک بار جلوی آنها بایستند و آنها پاسخگوی رفتارشانباشند:« ۶ سال است نتوانستند پول ژوزه را بدهند. مگر می شود این همه بدهی؟ یک باربرای همیشه تکلیف این دو تا باشگاه را روشن کنند. الان بازیکنان ما مشکل مالیدارند. ولی گرشاسبی تنها پول از کجا بیاورد. یک بار مدیرانی را بیاورند و برخوردکنند و بگویند تو که پول نداشتی به چه حقی این همه هزینه کردند و بدهی بالاآوردند؟»

او در پایان هم گفت:«بچه های تیم ما با آسیبدیدگی ، درد و مشکلات دارند می جنگند و ادامه می دهند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.