کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برابر الدحیل نمایش خوبی داشتیم اما برای رسیدن به این مرحله اذیت شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی و صعود سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا فرا رسیدن سوگواری اباعبدالله حسین و همچنین درگذشت مجید غلام نژاد را تسلیت می گویم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی اظهار داشت: یک جنگ تمام عیار داشتیم. این بازی دو نیمه داشت. یکی در دوحه و دیگری تهران. اما می خواهم بگویم چهار نیمه داشتیم. الدحیل یک تیم کامل است و ما یک سال است بازیکن نگرفتیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ناعادلانه است که ما با چنین تیم هایی بازی می کنیم. واقعا اذیت می شویم. ما برای ایران بازی می کنیم. ما را اذیت می کنند. چهار روز پیش حسین ماهینی، احمد نوراللهی و من مصدوم شدیم. فرصت کمی برای ریکاوری داریم اما به هر حال تلاش می کنیم تا خودمان را نشان دهیم.

سید جلال حسنی در واکنش به اظهارات نبیل معلول که بازیکن نتیجه را تعیین می کند نه هوادار گفت: حضور هوادار صد درصد مهم است و تاثیر گذار. البته آنها خیلی حرفه ای هستند. ولی می بینید که ما در مقابل چنین تیم هایی حرفه ای نظیر الهلال و الدحیل چگونه بازی کردیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه با وجود عملکرد فوق العاده اش و همچنین تلاشی که برای خداحافظی او می شد گفت: سوال خوبی بود. من که نسبت به بقیه سنم طوری است که می توانم صحبت کنم. جوانترها هم نمی دانند فردا چه اتفاقی در این فوتبال می افتد. من که دیگر هیچ! خیلی ها می خواهند تخریب کنند. اما من برای پرسپولیس با تمام وجود بازی می کنم. اما باید بگویم اگر دست از تخریب ها برندارند با آنها برخورد می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.