سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از ستاره تیمش برابر انتقادات حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیته که شاگردانش بامداد امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به لطف گلزنی نیمار و فیرمینو در ورزشگاه مت‌لایف واقع در نیوجرسی، میزبان خود آمریکا را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما در حال ریکاوری از درد و ناامیدی حذف از مسابقات جام جهانی هستیم. ما باید به فیرمینو، داگلاس کاستا، فِرِد و بازیکنان تازه‌وارد بیشتر فرصت بازی بدهیم و در این بازی همین کار را کردیم و فرصت آنالیز هم خواهیم داشت.

وی در ادامه صحبت‌هایش در مورد انتقاداتی که به کاپیتان جدید تیمش بابت رفتارهای اغراق‌آمیز در جام جهانی شده، اظهار داشت: شما از این به بعد چشم از نیمار بر نخواهید داشت. نمی‌خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم، اما او می‌تواند به لحاظ رفتاری رشد و پیشرفت کند. دریبل‌زنی در یک‌سوم زمین حریف و از دست ندادن جسارت، نه‌تنها ویژگی نیمار، بلکه ویژگی‌ فوتبالیست‌های برزیلی است.

سرمربی سلسائو ادامه داد: اگر شما بازی فیلیپه کوتینیو را نگاه کرده باشید، می‌بینید که او هم وقتی صاحب توپ می‌شود به عمق دفاع حریف می‌زند. ویلیان هم همین کار را می‌کند و داگلاس کاستا و اورتون ریبیرو نیز به همین منوال عمل می‌کنند. قرار نیست این ویژگی را از آنها بگیرم و تنها باید کاری کن که با هم وفق پیدا کنند. رفتار و حرکات نیمار هم خود گویای همه چیز است و می‌توانید آنها را دنبال کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.