اسطوره باشگاه یوونتوس از تصمیم ستاره پرتغالی این تیم برای تحریم مراسم معرفی بهترین بازیکن فوتبال اروپا ایراد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو می‌گوید خودداری کریستانو رونالدو از شرکت در مراسمی که در آن لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن یوفا در سال ۲۰۱۸ تصمیمی شایسته نبوده است.

گفته می‌شود دلیل خودداری رونالدو از رفتن به موناکو برای شرکت در مراسم معرفی بهترین‌های فصل گذشته اروپا، مطمئن شدن وی از انتخاب لوکا مودریچ بوده است.

دل‌پیرو در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اهدا آن جایزه به لوکا مودریچ تصمیم درستی بود. اگر رونالدو به این مراسم رفته بود، هیچ جنجالی به وجود نمی‌آمد. اینکه جنجالی شکل گرفته معنایش این است یک جایی اتفاقی اشتباه رخ داده است. من اما نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داده است. من می‌دانم که نبردن چنین جایزه‌ای طعم تلخی دارد اما نرفتن به مراسم داستانی کاملاً متفاوت است.

مهاجم سابق یوونتوس سپس درباره شانس موفقیت رونالدو برای تکرار رکوردهایش در ایتالیا اظهار داشت: سیستم دفاعی لیگ ما جزو بهترین‌های دنیاست اگر بهترین نباشد. تیم‌های ما دوست دارند که محوطه جریمه را شلوغ کنند و به همین دلیل من فکر می‌کنم که اگر رونالدو کمی از محوطه جریمه فاصله بگیرد، آزادی عمل بیشتری خواهد داشت، البته رونالدو نشان داده که معمولاً در نیمه دوم فصل بهتر کار می‌کند، ضمن اینکه بازی در لیگ قهرمانان هم داستان متفاوتی دارد چون در آنجا فضای بیشتری هست و تیم‌ها می‌خواهند بیشتر مالک توپ باشند و به همین دلیل فضای بیشتری برای ضدحملات ایجاد می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.