سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از مهاجم جوان تیمش با وجود واکنشی احساسی‌ که منجر به اخراجش از زمین بازی شد از او حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۴ بر ۲ شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم نیم در هفته چهارم لوشامپیونه تحت تأثیر اتفاقی قرار گرفت که در دقایق پایانی بازی رخ داد. یک تکل از پشت خشن از سوی تژی ساوانیه، مدافع نیم روی کیلیان امباپه، واکنش تند این مهاجم فرانسوی را به همراه داشت به طوری که او ملی‌پوش خط حمله PSG را هل داد و با وجود داشتن یک کارت زرد، کارت قرمز مستقیم گرفت و به این ترتیب برای اولین بار در دوران بازیگری‌اش اخراج شد.

توماس توخل سرمربی PSG درباره اتفاقی که برای بازیکن ۱۹ ساله تیمش رخ داد گفت: خطای وحشتناکی روی او صورت گرفت و امباپه هم واکنشی احساسی نشان داد. او خوش‌شانس بود که دچار مصدومیت شدیدی نشد. من از امباپه می‌خواهم که در بازی‌هایی که جوی این چنینی دارند، آرامشش را حفظ کند. واقعاً کنترل کردن خودتان در چنین شرایطی آسان نیست. او کسی را نزد و فقط هل داد. من ناراحتم اما از دست او عصبانی نیستم.

توخل درباره بازی هم گفت: ما شخصیت‌مان را نشان دادیم. تیم ثابت کرد که می‌تواند زیر فشار بازی را مدیریت کند و به همین دلیل من از رویکرد و عملکردشان بسیار راضی هستم. بردن در خانه چنین تیم‌هایی خیلی سخت است. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم کار سخت‌تر بود چون نتوانستیم فوراً گل سوم را بزنیم اما واکنش ما بعد از گل تساوی آنها عالی بود و من می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این موفقیت تبریک بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.