کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران لیگ دسته دوم و سوم فوتبال کشور امروز در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی داوران لیگ دسته دو و سوم فوتبال کشور که از روز گذشته (پنجشنبه ۸ شهریورماه) با حضور فریدون اصفهانیان و به مدرسی اسماعیل صفیری در اصفهان آغاز شده بود امروز به پایان رسید.

این دور با حضور ۴۸ داور و ۹۰ کمک داور استانهای بوشهر، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و کرمان برگزار شد و شرکت کنندگان بعدازظهر روزگذشته (پنجشنبه ۸ شهریور) در ورزشگاه نقش جهان تست های آمادگی جسمانی خود را مطابق معیارهای فیفا انجام دادند.

لازم به توضیح است دوره های پیش فصل داوران لیگ دو و سه فوتبال در چهار منطقه کشور به میزبانی هیات فوتبال استانهای مازندران، ایلام، خراسان رضوی و اصفهان برگزار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.