کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک روزنامه روس اطلاعاتی از شرایط انتقال ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان در روزهای اندک باقی‌مانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیزنس‌آنلاین روسیه، باشگاه‌های لیگ برتر روسیه در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالاتی به دنبال برطرف‌کردن کمبودهای خود هستند. تیم متمول اسپارتاک مسکو به دنبال ۲ ملی‌پوش روسیه در تیم روبین‌کازان شامل فدور کوردیاشوف و ولادیمیر گرانات است. انتقالی که باید روبین‌کازان با آن موافقت کند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

این روزنامه روسی که در جمهوری تاتارستان منتشر می‌شود درباره سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان هم نوشت: گزینه بعدی فروش تیم روبین‌کازان سردار آزمون است. بازیکنی که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ کمتر مورد علاقه‌مندی تیم‌های اروپایی قرار گرفت. در کشورهای انگلیس و ایتالیا پنجره نقل‌وانتقالاتی تا حدودی بسته شدند. لیگ‌های اسپانیا، فرانسه و آلمان نیز همانند روسیه روزهای پایانی را سپری می‌کنند. پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشگاه روبین‌کازان از کنار پیشنهاد باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش سردار آزمون گذشت. اگر دوباره این پیشنهاد برسد باشگاه روبین‌کازان این‌بار آن را رد نخواهد کرد.

بیزنس‌آنلاین درباره گزینه جایگزین سردار آزمون در صورت فروش ملی‌پوش ایرانی در روزهای آینده می‌نویسد: اگر آزمون از تیم روبین‌کازان جدا شود نیاز به جایگزین مقتدر است. کازانی‌ها در این زمینه بسیار محتاط هستند و بدون فاش کردن نام مهاجم موردنظر کارشان را پیش می‌برند. با فروش سردار آزمون و آمدن مهاجم جدید پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه روبین‌کازان بسته می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )