کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل شکست این تیم برابر پارس‌جنوبی در هفته چهارم گفت: در این دیدار فوق‌العاده بدشانس بودیم و تا صبح هم نمی‌توانستیم گل بزنیم.

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست یک بر صفر آبی پوشان برابر پارس جنوبی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم برای پیروزی تلاش زیادی کردند اما این پارس جنوبی بود که توانست از موقعیت خود استفاده کرده و به گل دست پیدا کند.

وی ضمن تبریک به پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیم جوانی است و بازیکنانی در آن حضور دارند که می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند، بنابراین به آنها تبریک می گویم و امیدوارم این تیم روند موفقیت خود را ادامه داد.

حاجیلو در مورد شکست استقلال هم گفت: متاسفانه در این بازی فوق العاده بدشانس بودیم و اعتقاد دارم اگر تا صبح هم بازی می کردیم، توپ های ما به گل تبدیل نمی شد.

وی تاکید کرد: در نیمه اول خوب و هماهنگ نبودیم اما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شدیم، موقعیت های زیادی داشتیم که هرکدام از آنها با بدشانسی از دست رفت و ما در پایان نتیجه را به پارس جنوبی واگذار کردیم.

حاجیلو در خصوص نیامدن حسین حسینی همراه با تیم به تهران و صحبت هایی مبنی بر ناراحتی او از قرار نگرفتن در درون دروازه، گفت: حسینی دروازه بان بزرگی است و این را فصل گذشته اثبات کرده و مطمئنا برای رسیدن به جایگاهش همچنان تمرینات خوب خود را انجام خواهد داد اما دلیل نیامدن این بازیکن به تهران قهر نبوده و او با هماهنگی ما به تهران بازنگشته و قرار است روز شنبه در تمرین ما حضور پیدا کند.

وی در ادامه و در خصوص بازی روز چهارشنبه استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: مطمئنا کادر فنی نکات لازم را از بازی پارس جنوبی به بازیکنان یادآوری خواهد کرد و بازیکنان باید ضمن برطرف کردن نقاط ضعف خود با تمریناتی که انجام می دهند، خود را آماده دیدار روزچهارشنبه برابر فولاد خوزستان کنند.

سرپرست استقلال تصریح کرد: فولاد تیم خوبی است، از مربی و بازیکنان قابلی سود می برد و توانسته در دیدار برابر نساجی هم پیروز میدان باشد، بنابراین اعتقاد دارم بازی سختی پیش روی دو تیم است و هواداران می توانند با حضور در ورزشگاه شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشند.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران بابت شکست برابر پارس جنوبی گفت: از اینکه نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم بسیار ناراحت هستم و امیدوارم بتوانیم در بازی روز چهارشنبه با پیروزی برابر فولاد خوزستان، این شکست را جبران کرده و خود را آماده دیدار برابر السد قطر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.