سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ پس از شکست تحقیرآمیز دینامو بلاروس در لیگ اروپا گفت: پیام رئیس‌جمهوری بلاروس در پایان بازی رفت ما را برای رسیدن به این پیروزی تحریک کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، بامداد امروز (جمعه) تیم زنیت سن پترزبورگ در بازی برگشت و ۱۲۰ دقیقه‌ای مرحله سوم حذفی لیگ اروپا با نتیجه غیرمنتظره ۸ بر یک برابر تیم دیناموی بلاروس پیروز شد و شکست ۴ بر صفر بازی رفت در مینسک را جبران کرد. زنیت سن پترزبورگ دومین تیم روسی است که پس از شکست در بازی رفت با نتیجه ۴ بر صفر توانست به مرحله بعدی لیگ اروپا راه پیدا کند.

سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ در نشست خبری با اشاره به پیام الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس در پایان بازی رفت که پیروزی ۴ بر صفر تیم دینامو مینسک را به دنبال داشت، گفت: تمام اعضای تیم زنیت سن پتربورگ از صحبت‌های رئیس‌جمهوری بلاروس در پایان بازی رفت که ۴ بر صفر شکست خورده بودیم تحریک شدیم و تکان اساسی خوردیم. این پیام انگیزه مضاعفی برای ما در بازی برگشت برابر تیم دیناموی مینسک ایجاد کرد. بدین‌خاطر از این پیام ممنونم که همواره باعث می‌شود تا شما احساس خوبی داشته باشید!

الکساندر لوکاشنکو هفته گذشته به دنبال پیروزی ۴ بر صفر تیم دیناموی مینسک برابر زنیت سن‌ پترزبورگ پیام تبریکی برای بازیکنان و کادر فنی تیم بلاروسی به خاطر شکست نماینده روسیه صادر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.