کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جالوروسی بازیکن فرانسوی سفیدپوشان آندلس را با قراردادی قطعی و طولانی مدت به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رم استیون انزونزی، هافبک دفاعی فرانسوی تیم فوتبال سویا را در ازای ۲۶.۶۵ میلیون یورو به علاوه ۴ میلیون یورو پاداش و با قراردادی ۴ سال تا پایان فصل ۲۰۲۲- ۲۰۲۱ خرید.

انزونزی ۲۹ ساله امروز (سه‌شنبه) تست‌های پزشکی‌ باشگاه رم را با موفقیت پشت سر گذاشت و به این ترتیب به صورت رسمی به جالوروسی ملحق شد.

او که یکی از بازیکنان تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ بود، سابقه بازی در تیم‌های آمین فرانسه، بلکبرن و استوک سیتی انگلیس را دارد و از سال ۲۰۱۵ هم در سویا توپ می‌زد.

انزونزی که در رم پیراهن شماره ۴۲ را به تن خواهد کرد پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه گفت: بسیار خوشحالم و راضی از اینکه بازیکن رم شده‌ام. در دوران بازیگری‌ام همیشه به دنبال پیشرفت بوده‌ام و بالا رفتن سنم هم مانع از این کار نشده است. به همین دلیل هم امیدوارم که بتوانم به نوبه خودم در موفقیت‌های رم سهیم باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.