مذاکرات روسونری با چلسی برای خرید هافبک فرانسوی این تیم ثمربخش بوده و او در آستانه انتقال به میلان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان توانسته نظر باشگاه چلسی را برای خرید هافبک فرانسوی این تیم، تیموئه باکایوکو جلب کند و مذاکراتش با آبی‌پوشان لندن به نتیجه رسیده است.

برنامه روسونری این است که بازیکن ۲۳ ساله میلان را قرض بگیرد و در پایان فصل آینده با برطرف شدن محدودیت‌های مالی‌اش برای خرید بازیکن، ۳۵ میلیون یورو به چلسی بپردازد و این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

از قرار معلوم مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی اعتقادی به بازیکن سابق موناکو که تابستان سال گذشته از این تیم جدا شد، ندارد و روی او حتی به عنوان یک نیمکت‌نشین هم حساب نمی‌کند.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، شبکه اسپورت ایتالیا و چند منبع خبری دیگر، میلان به خرید بازیکن ۲۴ ساله چلسی نزدیک شده است و نشانه‌ای هم که برای محتمل بودن این جابه‌جایی برشمرده شده، لغو پرواز لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه میلان به مقصد مادرید (برای بازی دوستانه امشب روسونری مقابل رئال مادرید در جام برنابئو) و آماده شدنش برای سفر به لندن است.

در حالی که ورود باکایوکو به میلان محتمل به نظر می‌رسد، گفته می‌شود که این باشگاه مانوئل لوکاتلی را در ازای ۱۴ میلیون یورو به ساسولو خواهد فروخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.