کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک رسانه یونانی از نیمکت‌نشینی دو ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین بازی اروپایی تیم المپیاکوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اسپورت اف‌ام یونان در معرفی ترکیب احتمالی تیم المپیاکوس آتن برای نبرد امشب (پنجشنبه) در مرحله سوم حذفی لیگ اروپا برابر تیم لوزرن سوئیس نامی از کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی نیاورده است.

پیش از این پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس در نشست خبری پیش از بازی با لوزرن سوئیس اعلام کرده بود انصاری‌فرد در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد.

انصاری‌فرد و حاج‌صفی با تاخیر یک‌ماهه به خاطر حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل تیم المپیاکوس ملحق شدند. آنها در دیدارهای اخیر تدارکاتی المپیاکوس نیز اغلب به عنوان بازیکنان ذخیره در دقایق پایانی وارد میدان شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.