پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این مطلب که بازی با تراکتورسازی همیشه حساس است گفت: این بازی از نظر حساسیت دست کمی از دربی ندارد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: در همه سالهای گذشته این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بعد از آن که در مقاطعی مربیان استقلالی هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفتند این حساسیت ها بیشتر هم شد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: نه استقلال و نه تراکتورسازی هیچ کدام فصل را خوب و کوبنده شروع نکردند و شرایط شان به هم شبیه است. هر دو تیم به دلیل همین شروع نه چندان خوب نیاز دارند در این بازی امتیازات کامل را به حساب خود بریزند و همین باعث می شود حساسیت این بازی بیشتر هم بشود.

پشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: در روزهای اخیر خریدهای خوبی برای این تیم انجام گرفته است. قطعا اضافه شدن تبریزی، نیومایر و همام طارق می تواند بر وزن این تیم اضافه کند. الحاجی گرو هم می تواند یک خرید خیلی خوب برای استقلال باشد و به خصوص به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی نماید.

نوری در ادامه بیان داشت: بازی با تراکتورسازی برای استقلال از گذشته ها حساس بوده و روز به روز هم بر حساسیت آن اضافه می شود و با کمی غلو می توان گفت حساسیت این بازی دست کمی از حساسیت دربی ندارد. همین حساسیت کار را برای هر دو تیم سخت می کند و شاید بازیکنان در چنین میدانی نتوانند کیفیت واقعی خودشان را نشان دهند. در چنین میادینی هست که تجربه نقش مهمی پیدا می کند و بازیکنانی که از تجربه بیشتری بهره می برند عملکرد بهتری ارائه می دهند.

وی افزود: پیروزی در این دیدار می تواند استقلال را از یکی از پیچ های مهم و سخت نیم فصل اول عبور داده و کار را در هفته های پیش رو برای ما راحت‌تر کند. تیم ما در دو هفته اول به اندازه کافی امتیازات با ارزشی را از دست داده و جایز نیسیت بیشتر از این در مسابقات پیش رو امتیاز از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.