مربی بدنساز تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال پیشرفت کرده و میان هفته اول با هفته آخر هیچ تفاوتی وجود ندارد.

علی‌اصغر قربانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بدنی بازیکنان تیم پیکان در آغاز لیگ هجدهم اظهار داشت: علم بدنسازی پیشرفت کرده و ما در پیکان بدنسازی تیم را بیشتر با کارهای توپی انجام می‌دهیم که اصل ویژگی را رعایت کنیم و حتی زمان انجام تمرینات ریکاوری هم نقش تعیین‌کننده‌ای در آمادگی بازیکنان و تیم‌ها ایفا می‌کند. ما در پیکان سعی کردیم تمرینات را علمی جلو ببریم و بر مبنای اصول و متد روز دنیا کار کنیم.

وی با اشاره به توجیه برخی تیم‌ها که اعتقاد دارند در هفته‌های اول نباید انتظار موفقیت داشت، یادآور شد: علم جدید مربیگری دیگر این توجیهات را نمی‌پذیرد. فوتبال پیشرفت کرده و میان هفته اول با هفته آخر هیچ تفاوتی وجود ندارد. اگر تیم‌ها تمرینات خود را در زمان مناسب آغاز کنند بدون شک در همان هفته‌های ابتدایی لیگ به موفقیت می‌رسند، البته نباید از یاد ببریم که حفظ شرایط تاکتیکی و بدنی خوب در طول فصل نیز خود تعیین‌کننده است و مربیان و بازیکنان باید روی این مسائل حساس و هوشیار باشند. خوشبختانه باشگاه پیکان به واسطه مدیریت باثبات و برنامه‌محور و همچنین کادرفنی باتجربه که در رأس آن آقای مجید جلالی قرار دارد به موقع تمرینات خود را شروع کرد که ماحصل آن نتایج نسبتاً خوب در هفته‌های ابتدایی لیگ است. البته ما از این نتایج مغرور نمی‌شویم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پیکان با اشاره به دیدار این هفته تیمش مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و کارنامه او در فوتبال ایران مشخص است. تیم‌های او همیشه فوتبالی رو به جلو بازی می‌کنند، اما ما هم برنامه‌های متفاوتی برای این بازی داریم و برای رسیدن به سه امتیاز وارد این بازی می‌شویم.

قربانعلی‌پور درپایان راجع به آینده تیم پیکان در لیگ خاطرنشان کرد: کار ما طبق روال پیش می‌رود و برای بازیکنان برنامه‌ای دقیق بر حسب نیاز و پست آنها طراحی می‌کنیم. برای بازیکنانی که نیاز بیشتری دارند جلسات تمرینی اضافه در نظر می‌گیریم تا از نظر بدنی تیم یکدستی داشته باشیم. ما بعد از هر جلسه تمرینی به کمک گروه آنالیز شرایط بدنی بازیکنان را به دقت آنالیز می‌کنیم و فردای آن روز تمرینات مناسب با شرایط بدنی بازیکنان را پیاده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.