کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ناظم الشریعه: بعد از جام باشگاهها، اردو.های تیم ملی آغاز می شود/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: پس از پایان رقابتهای جام باشگاههای آسیا  و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال ان اردوهای تیم ملی نیز تشکیل می شود.

وی گفت: از ۲۷ مردادماه اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آغاز می شود چرا که پس از برگزاری اردوهای تیم ملی "ب" و شناخت بازیکنان، تعدادی از این ملی پوشان به اردوی بزرگسالان دعوت می شوند تا تمرینات را با حضور بازیکنان باتجربه و جوان آغاز کنیم. بدون شک حضور ملی پوشان جوان شرایط متفاوتی را بر تیم حاکم خواهد کرد و بازیکنان با انگیزه و تلاش بالا در اردوها تمرینات خود را دنبال می کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد: سه مرحله اردو داریم که منتهی به تورنمنت تبریز می شود . این تورنمنت ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا زمان فوق ، تیم ملی به هماهنگی و آمادگی خوبی می رسد.. قرار است در تورنمنت۴ جانبه تبرییز با تیم های اوکراین، بلاروس و ژاپن رقابت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی در برزیل است که پس از برگزاری چند جلسه تمرین، دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل برگزار خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.