سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به مشتریان مهاجم لهستانی‌اش هشدار داد که خیال خرید این بازیکن ملی‌پوش را از سر بیرون کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در اظهارنظری صریح و شفاف آب پاکی را روی دست همه تیم‌هایی ریخت که به خرید روبرت لواندوفسکی فکر می‌کنند و ابهامات را درباره آینده این مهاجم لهستانی برطرف کرد.

در پایان فصل گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال رفتن لواندوفسکی به رئال مادرید مطرح شد و خود او هم به نوعی نسبت به این مسئله ابراز تمایل کرده بود. بعد از اینکه رئال مادرید از خرید مهاجم سابق بوروسیا دورتموند منصرف شد، اخیراً شایعاتی جدید مبنی بر احتمال دست به کار شدن اینتر برای خرید او شکل گرفت و از او به عنوان جانشین مائورو ایکاردی در صورت انتقال این مهاجم آرژانتینی به رئال مادرید یاد شد.کواچ اما تأکید کرد که او حاضر نیست لواندوفسکی را از دست بدهد.

سرمربی کروات باواریایی‌ها به ESPN گفت: موضع ما کاملاً مشخص است. او باشگاه ما را ترک نخواهد کرد. هر کسی آزاد است نظرش را بگوید و کاملاً مشخص است که روبرت هم حق دارد به بازی در تیمی دیگر فکر کند. با این حال آنچه او دوست دارد انجام دهد یک چیز است و آنچه که ما می‌خواهیم چیزی دیگر.

کواچ ادامه داد: روبرت تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ خواهد ماند. در تیم ما همه ارزشی که برای باشگاه دارند را می‌دانند. آرین روبن، فرانک ریبری، متس هوملس، ژروم بواتنگ و ... همه آنها کاپیتان هستند فقط بدون بازوبند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.