سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید در حال حاضر نیازی نمی‌بیند که مدافع جدیدی به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در دیداری دوستانه در جام قهرمانان بین‌المللی با نتیجه ۴ بر یک منچستریونایتد را شکست دادند، در تمجید خرید جدید تیمش که در اولین بازی‌اش برای سرخپوشان مرسی‌ساید گلی استثنایی به ثمر رساند، گفت: شکیری گل خیلی خوبی به ثمر رساند. این عادی نیست که پس از چهار روز حضور در باشگاهی جدید، به این خوبی خود را با یک تیم جدید سازگار کنید. ما می‌خواستیم که به ژردان کمک کنیم و به او آزادی لازم را دادیم.

وی درباره بازی هم اظهار داشت: بازی از آن چیزی که فکر می کردم، بهتر بود. ما ۹۰ دقیقه فوتبال خیلی خوبی در زمینی که بازی برای هر دو تیم سخت بود، ارائه کردیم. پس از بازی با بوروسیا دورتموند حس خوبی نداشتم. در بازی‌های پیش‌فصل هم وقتی اشتباهاتی می‌کنید، باید شکست بخورید.

کلوپ که در این تابستان شکیری، نبی کیتا، فابینیو و آلیسون را به خدمت گرفته در پاسخ به این پرسش که «آیا سراغ جذب مدافعی خواهید رفت؟»، یادآور شد: خیر، از بازیکنانی که دارم راضی هستم و نیازی به خرید مدافع جدید ندارم. در حال حاضر نیازی به این کار نمی‌بینم، اما هنوز ۱۲ روز دیگر از نقل‌وانتقالات تابستانی باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌تواند، رخ دهد. امروز پاسخم به این پرسش شما منفی است، اما اگر فردا این پرسش را از من بپرسید ممکن است پاسخ متفاوتی به شما بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.