سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به بازگشت مدافع میانی سابق این تیم چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که شایعاتی از توافق لئونارئو بونوچی، مدافع میانی میلان برای بازگشت به یوونتوس شنیده می‌شود، سرمربی بانوی پیر هم گفت که مشکلی با برگشتن بازیکن سابقش ندارد.

بونوچی تابستان سال گذشته به دنبال اختلافاتی که با ماسیمیلیانو آلگری پیدا کرد، یوونتوس را ترک و با قراردادی ۴۰ میلیون پوندی به میلان پیوست.

اکنون اما آلگری می‌گوید که آماده است بار دیگر این مدافع میانی ایتالیایی را تمرین دهد. او در آستانه بازی دوستانه شاگردانش مقابل بنفیکا اظهار داشت: من با بونوچی رابطه خوبی دارم. [دو فصل قبل] بحث‌هایی به وجود آمد اما همان بحث‌ها با سایر بازیکنان نیز صورت گرفت. این بخشی از کار ماست پس مشکلی نیست.

آلگری افزود: با همه اینها من نمی‌خواهم درباره بازار نقل و انتقالات صحبت کنم چون این بر عهده باشگاه است. یوونتوس ۵ مدافع میانی، در واقع ۵ مدافع میانی فوق‌العاده دارد.

طبق ادعای شبکه اسکای ایتالیا، یوونتوس قبول کرده است که مدافع میانی ایتالیایی ۲۴ ساله‌اش ماتیا کالدارا که با تمام شدن دوره حضور قرضی‌اش در آتالانتا به تورین برگشته را با بونوچی معاوضه کند و گونسالو ایگواین، دیگر بازیکنی که میلانی‌ها به دنبالش بودند را قرض بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.