کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن هافبک بازیساز آبی‌پوشان لندنی، ستاره فرانسوی‌اش را به چلسی پبشنهاد می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا ادن ازار را از چلسی به خدمت بگیرد، این در حالی است که باشگاه رئال مادرید هم وضعیت این هافبک بلژیکی را زیرنظر دارد. بارسلونا برای اینکه از رقیب سنتی خود را در این موضوع کنار بزند، عثمان دمبله ۲۱ ساله را در جریان این انتقال به چلسی پیشنهاد می‌دهد. دمبله تابستان گذشته در ازای ۱۰۵ میلیون یورو از دورتموند به بارسا پیوست اما نتوانست در جمع آبی‌واناری‌ها خودی نشان دهد.

باشگاه چلسی برای فروش ادن اِزار ۲۲۵ میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده است. این هافبک بلژیکی که دو سال دیگر از قراردادش با چلسی باقی مانده، چند روز پیش در اظهارنظری جالب گفت: «پس از ۶ سال فوق‌العاده در چلسی شاید زمانش رسیده که چیز جدیدی را تجربه کنم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.