هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: خیلی از فوتبالیست‌های ایران دوست دارند با دایی کار کنند و من با وجود اینکه پیشنهاد مالی بهتری از چند تیم دیگر داشتم، سایپا را انتخاب کردم.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط سایپا و فضایی که در این تیم وجود دارد، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم سایپا حاکم است و جو فوق‌العاده‌ای دارد. با اینکه زمان زیادی از حضور من در این تیم نمی‌گذرد، اما خیلی زود توانستیم با بازیکنان ارتباط بگیرم و حالا دوستان خوبی در این تیم دارم. الان هم در اردوی سرعین هستیم که روزی دو نوبت تمرین می‌کنیم و مهمترین بحث در این اردو به کارهای بدنسازی مربوط می‌شود.

وی در خصوص تیمی که سایپا برای فصل جدید تشکیل داده است، خاطر نشان کرد: سایپا اسکلت اصلی تیمش را حفظ کرده و چند بازیکن جدید هم به این تیم اضافه شده است. مهمترین هدف باشگاه، بازیکنان و کادر فنی موفقیت در آسیاست و البته در جام حذفی و لیگ برتر هم باید بهترین نتایج ممکن را بگیریم. امیدوارم که فصل خوبی در انتظار سایپا باشد.

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا با ابراز خرسندی از کار کردن با علی دایی تصریح کرد: خیلی از فوتبالیست‌های ایران دوست دارند با این مربی کار کنند. من با وجود اینکه پیشنهاد مالی بهتری از چند تیم دیگر داشتم، اما سایپا را انتخاب کردم تا کار کردن با دایی را تجربه کنم. فوتبال ایران را با نام دایی می‌شناسند و امیدوارم در فصل جدید جواب اعتماد این مربی را بدهم و عملکردم نسبت به فصل گذشته بهتر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.