کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی کلمبیا شاگردانش را لایق پیروزی مقابل سنگال و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام بیست‌و‌یکم دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه پکرمن در کنفرانس خبری پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل سنگال که صعود آنها به عنوان تیم اول گروه هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ را تضمین کرد، گفت: در فوتبال چیزی به عنوان فرمول جادویی وجود ندارد و برای پیروزی یک تیم مقابل دیگری، فقط یک دلیل خاص نمی‌توان آورد. روی ضربه ایستگاهی که منجر به گل‌مان شد بسیار خوب کار کردیم و گلی که زدیم اتفاقی نبودیم چون بازیکنانی داریم که در ضربات‌شان با توپ و سر فوق‌العاده‌اند.

وی افزود: در مقاطعی از بازی هم ما نگرانی‌هایی داشتیم به خصوص در نیمه اول زمانی که سنگال بسیار خوب بازی کرد و برای ما حفظ هویت بازی‌‌مان بسیار سخت بود. با این حال توانستیم به خوبی دفاع کنیم و حریف هم موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشت. بازی برای ما سخت شد چون در میانه میدان کنترل کافی بر بازی نداشتیم، کنترلی که به ما اجازه دهد به خوبی فالکائو را در خط حمله تغذیه کنیم.

سرمربی آرژانتینی کلمبیا در پایان گفت: گروه ما گروه بسیار برابر بود و بازگشت سنگال به خانه با وجود بازی‌های خوبی که انجام داد این موضوع را ثابت می‌کند. امروز بازی تنش زیادی داشت و با توجه به این موضوع من فکر می‌کنم که تیم ما بسیار خوب کار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.