خرید جدید نراتزوری از اینکه قرار است دوباره زیرنظر اسپالتی کار کند، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجا ناینگولان که امروز (سه‌شنبه) با امضای قراردادی چهار ساله به طور رسمی از رم به اینتر پیوست، در اولین اظهارنظرش به شبکه تلویزیونی اختصاصی این باشگاه ایتالیایی گفت: انتظار چنین استقبال گرمی را نداشتم. خوشحالم و اکنون به خودم بستگی دارد که با عملکردم تشویق و تمجید بیشتری را برای خودم به ارمغان بیاورم. علاقه و محبت هواداران برای هر بازیکنی اهمیت دارد و این نشان می‌دهد که اشتیاقی وجود دارد. من هم اشتیاق دارم و امیدوارم که بتوانم هواداران را راضی نگه دارم.

وی در مورد همکاری مجدد با لوچانو اسپالتی اظهار داشت: بهترین فصل من با اسپالتی در رم بوده است و امیدوارم آن عملکرد را زیرنظر او این بار در اینتر تکرار کنم. من در خدمت لوچانو هستم و خوشحالم که دوباره با او کار می‌کنم. این خیلی مهم است که اعتماد سرمربی و خاویر زانتی (نایب‌رئیس باشگاه اینتر) را داشته باشید، چیزی که دیگر در رم نداشتم.

ناینگولان تصریح کرد: انتخاب من ساده بود، حتی اگر فراموش کردن گذشته دشوار باشد. خوشحالم و مشتاقم تا ماجراجویی جدیدم را هر چه سریعتر آغاز کنم. امیدوارم فصل خوبی را با هواداران اینتر داشته باشیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم خوب عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.