کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مشتری دست به نقد روسونری به مالکان چینی این باشگاه مهلتی دو روزه داده تا پاسخ پیشنهادش را بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که باشگاه میلان با وجود بحران مالی‌اش و احتمال نقره داغ شدن از سوی یوفا به دلیل رعایت نکردن قانون بازی جوانمردانه مالی، یک مشتری آمریکایی دست به نقد دارد اما این مشتری ظاهراً صبر زیادی برای دریافت پاسخ پیشنهادش ندارد.

میلان که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال محرومیت دو ساله‌اش از شرکت در رقابت‌های اروپایی شنیده می‌شود، تا ماه اکتبر فرصت دارد که بدهی ۳۰۰ میلیون یورویی‌اش با مؤسسه اعتباری الیوت آمریکا را تسویه کند. در این شرایط روکو کومیسو، مالک باشگاه نیویورک کاسموس‌، آمریکا پیشنهادی ۵۰۰ میلیون یورویی به علاوه وعده تسویه بدهی این باشگاه به الیوت را ارائه کرده است.

با این حال یونگو هونگ‌لی، مالک چینی باشگاه میلان ترجیح داده که صبر کند و منتظر دریافت پیشنهاد دیگر مشتری این باشگاه، ‌توماس ریکتس مالک آمریکایی باشگاه شیکاگو بماند.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت و شبکه سوله۲۴ ایتالیا، کومیسو به لی حتی پیشنهاد داده است که ۳۰ درصد از سهام باشگاه را حفظ کند اما این مرد چینی نمی‌خواهد برای فروش روسونری عجله کند و تا چند روز دیگر که پیشنهاد ریکتس ارائه شود صبر کند. کومیسو اما به لی تنها ۴۸ ساعت مهلت داده است تا پاسخ مثبت یا منفی خود را اعلام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.