کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رویارویی امشب (پنجشنبه) تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرو در ورزشگاه اکاترینبورگ با حضور سه میهمان ویژه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، آرکادی دوورکوویچ، معاون نخست وزیر روسیه، فاطیما سامورا، دبیرکل فیفا و آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با استقبال مقام‌های ارشد دولتی اکاترینبورگ وارد فرودگاه این شهر اکاترینبورگ شدند تا تماشاگر بازی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرو باشند.

معاون فرماندار اکاترینبورگ نیز اعلام کرد که امروز چهار قطار به صورت رایگان هواداران فوتبال را برای تماشای بازی فرانسه و پرو از مسکو به این شهر انتقال داده‌اند. فستیوال هواداران فیفا در اکاترینبورگ نیز مملو از جمعیت است که دیدار تیم‌های ملی فرانسه و پرو را به صورت زنده پخش می‌کند.

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرو از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه) در چارچوب دیدارهای گروه C جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفته‌اند. فرانسه در بازی نخست خود ۲ بر یک از سد استرالیا گذشت و پرو یک بر صفر مغلوب دانمارک شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.