کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسابقات فوتبال جام جهانی زیر ۱۷ در سال ۲۰۱۹ به میزبانی پرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو این مجموعه محل برگزاری و تعداد سهمیه قاره‌ها را مشخص کرد. در این نامه آمده است:

مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال با حضور ۲۴ تیم از تاریخ ۵ لغایت ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۳ مهر لغایت ۵ آبان ماه ۹۸) به میزبانی پرو برگزار می‌شود. همچنین تعداد سهمیه قاره‌های حاضر در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

آسیا: چهار تیم

آفریقا: چهار تیم

آمریکای شمالی: چهار تیم

آمریکای جنوبی: چهار تیم

اقیانوسیه: دو تیم

اروپا: پنج تیم

میزبان: پرو

رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۸) به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان در گروه C با تیم‌های هند، ویتنام و اندونزی همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.